סולם אלומיניום טלסקופי דו צדדי לעבודה יציבה בגובה עד 5.5 מטר. גובה ורוחב הסולם: 479X41 ס"מ. אורך במצב מקופל: 2.98 מטר המחיר לא כולל הובלות והתקנות.


  • מותג: Cagsan
  • מק"ט / ברקוד:: TA003
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: במידה והמוצר שקיבלתם אינו עונה על ציפיותיכם, פנו למחלקת קשרי לקוחות מרגע קבלת המשלוח (עד שני ימי עבודה), בכדי שנוכל לטפל בפנייתכם בהתאם לנהלים. 035177847 החלפת מוצרים אפשרית בפנייה טלפונית או בסניפי הרשת, באריזה המקורית בלבד ובשלמותם. במידה ויתגלו שינויים במחירי המוצרים, המחיר הקובע הוא המחיר המופיע בחנויות ובמרכז ההזמנות. המחיר הקטלוגי הנו למכירה בחנויות . במכירה מרחוק, יתווסף מחיר שילוח, כמפורט באתר האינטרנט. אין החזרות של נעליים . החלפת והחזרת מוצרים , , אפשרית באריזתם המקורית בלבד ובשלמותם תוך 14 ימים מיום הקניה. ברחוב מגן אברהם 3 תל אביב.

קרא עוד



סולם אלומיניום מתקפל מקצועי שנפתח לצורת האות A עם בסיסים מייצבים משני הצדדים לעבודה בטוחה ויציבה על קירות ותקרות. המבנה הטלסקופי מאפשר לפתוח את הסולם בצורה אסימטרית (בצד אחד יותר מבשני) ולהעמידו על מדרגות ומשטחים לא ישרים אחרים.

למרות משקלם הקל הודות למבנה האלומיניום, סולמות מקצועיים אלו מסוגלים לשאת עומס של עד 150 קילו ועומדים בתקנים האירופאיים והישראלים.


מפרט טכני:

גובה עבודה: עד 5.5 מטר

גובה מקסימלי: 4.79 מטר

אורך במצב מקופל: 2.98 מטר

רוחב הסולם: 41 ס"מ

רוחב הבסיס: 100 ס"מ

מספר שלבים: 10

משקל כולל: 29.6 קילו

שאלות לגבי המוצר? צור איתנו קשר בוואצאפ: 

הוראות שימוש ותקן אירופאי

המחיר אינו כולל מע"מ הובלות והתקנות.



חדש!

מהיום חברתנו מציעה גגוני ספוג ללא עלות להובלה עצמית של סולמות ופיגומים: https://bit.ly/3eRBP0Z