פיגום הרמה מהירה נייד S004XLN עם תקן אירופאי וישראלי. גודל הבמה 60X155 ס"מ גובה עבודה 4.5 מטר. המחיר אינו כולל הובלות והתקנות.


  • מותג: Cagsan
  • מק"ט / ברקוד:: S004XLN
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: במידה והמוצר שקיבלתם אינו עונה על ציפיותיכם, פנו למחלקת קשרי לקוחות מרגע קבלת המשלוח (עד שני ימי עבודה), בכדי שנוכל לטפל בפנייתכם בהתאם לנהלים. 035177847 החלפת מוצרים אפשרית בפנייה טלפונית או בסניפי הרשת, באריזה המקורית בלבד ובשלמותם. במידה ויתגלו שינויים במחירי המוצרים, המחיר הקובע הוא המחיר המופיע בחנויות ובמרכז ההזמנות. המחיר הקטלוגי הנו למכירה בחנויות . במכירה מרחוק, יתווסף מחיר שילוח, כמפורט באתר האינטרנט. אין החזרות של נעליים . החלפת והחזרת מוצרים , , אפשרית באריזתם המקורית בלבד ובשלמותם תוך 14 ימים מיום הקניה. ברחוב מגן אברהם 3 תל אביב.

קרא עוד


פיגום הרמה מהירה נייד S004XLN עם תקן אירופאי וישראלי.

פיגומי האלומיניום הניידים מסדרת TeleSafe  נבדלים משאר סוגי הפיגומים בתכונה ייחודית אחת – היכולת לשנות במהירות את גובה במת העבודה. שינוי הגובה בפיגומים אלו נעשה לא על ידי פירוק הבמה והרכבתה על מפלס אחר, אלא על ידי משיכה פשוטה בחבלים בשני צדדיו שמאפשרת לשנות את גובהו בקפיצות של 30 ס"מ.

בנוסף, פיגום זה ניחן במייצבים מתכווננים לעבודה בטוחה וניתן לפרק את צדדיו לסולמות מקצועיים 8 שלבים. הגמישות שמספק פיגום זה הופכת אותו לשימושי במיוחד לשלל יישומים. הפיגום עומד בתקנים אירופאיים וישראלים מחמירים ומתאים לעבודה מקצועית עם עומסים של עד 250 ק"ג.


מפרט טכני:

גובה כולל: 2.5-3.9 מטר.

גובה עבודה מירבי: 4.55 מטר.

גובה משטח מירבי: 2.75 מטר.

אורך משטח: 155 ס"מ.

רוחב משטח: 60 ס"מ.

רוחב כולל מייצבים: 125-215 ס"מ.

משקל כולל: 100.8 ק"ג.

שאלות לגבי המוצר? צור איתנו קשר בוואצאפ: 


המחיר אינו כולל מע"מ הובלות והתקנות.


הוראות יצרן ותקן אירופאי - פיגום TeleSafe


חדש!

מהיום חברתנו מציעה גגוני ספוג ללא עלות להובלה עצמית של סולמות ופיגומים: https://bit.ly/3eRBP0Z