סולם תחזוקה / מדרגות משנות זווית FAL06 להתקנים תעשייתיים ותחזוקת רכבים. גובה הסולם משתנה בין 4 ל6 מטר המחיר אינו כולל הובלות והתקנות.


  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: במידה והמוצר שקיבלתם אינו עונה על ציפיותיכם, פנו למחלקת קשרי לקוחות מרגע קבלת המשלוח (עד שני ימי עבודה), בכדי שנוכל לטפל בפנייתכם בהתאם לנהלים. 035177847 החלפת מוצרים אפשרית בפנייה טלפונית או בסניפי הרשת, באריזה המקורית בלבד ובשלמותם. במידה ויתגלו שינויים במחירי המוצרים, המחיר הקובע הוא המחיר המופיע בחנויות ובמרכז ההזמנות. המחיר הקטלוגי הנו למכירה בחנויות . במכירה מרחוק, יתווסף מחיר שילוח, כמפורט באתר האינטרנט. אין החזרות של נעליים . החלפת והחזרת מוצרים , , אפשרית באריזתם המקורית בלבד ובשלמותם תוך 14 ימים מיום הקניה. ברחוב מגן אברהם 3 תל אביב.

קרא עוד



, מדרגות אלו הן הפתרון המושלם לקבלת גישה זמנית בבטחה למגוון גבהים. המדרגות הניידות הללו שימשו במגוון רחב של יכולות: גישה למפלסים שונים, פנימה ומחוץ למכלים, בחללים במדרגות במהלך הבנייה, כמו גם סביב תעלות, חפירות ועוד.

רוב הפציעות והמוות במקום העבודה מתרחשים עקב נפילה מגובה. ומתוך הנפילות הללו, רוב התאונות קורות בגלל סולם לא מתאים. בישראל, עסקים שמים מוצרים כמו המדרגות שלנו במרכז תוכנית הבטיחות שלהם, כדי לשפר את הבטיחות והיעילות באתר.

מדרגות פילוס עצמיות מאפשרות שונות של זוויות שיפוע וקונסטרוקציות אלומיניום פירושן שילוב של חוזק וניידות קלה. ורוחב של 600 מ"מ, מאפשר לעובד לעלות במדרגות עם יד חופשית לכלים. 

מפרט טכני:

גובה מקסימלי: 6 מטר.

גובה מינימלי: 4 מטר.

עומק מדרגה: 25 ס"מ.

משקל נשיאה מירבי: 150 ק"ג.


המחיר אינו כולל מע"מ, הובלות והתקנות.