במת העבודה לחרטום הרכבת נותנת גישה נוחה ובטיחותית לצד הקדמי של הרכבת לטיפול בשמשות, בפנסים ובשאר הרכיבים שבחזית. לבה מבנה קעור שעוטף את חרטום הרכבת ובכך נותן גישה לכל צדדיו, וניתן לייצרה בכל מידה ואפילו עם רכיבים טלסקופיים כדי שתתאים לדגמים שונים של רכבות. ניתן לייצר במות עבודה עם מנגנונים מכאניים או חשמליים לשינוי הגובה, וחלקי הבמה שבאים במגע עם גוף הרכבת ניחנים בפגושי גומי למניעת שריטות. את הבמה ניתן לקבע לקרקע עם מייצבים תעשייתיים המבטיחים סביבת עבודה יציבה ובטוחה.


  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: במידה והמוצר שקיבלתם אינו עונה על ציפיותיכם, פנו למחלקת קשרי לקוחות מרגע קבלת המשלוח (עד שני ימי עבודה), בכדי שנוכל לטפל בפנייתכם בהתאם לנהלים. 035177847 החלפת מוצרים אפשרית בפנייה טלפונית או בסניפי הרשת, באריזה המקורית בלבד ובשלמותם. במידה ויתגלו שינויים במחירי המוצרים, המחיר הקובע הוא המחיר המופיע בחנויות ובמרכז ההזמנות. המחיר הקטלוגי הנו למכירה בחנויות . במכירה מרחוק, יתווסף מחיר שילוח, כמפורט באתר האינטרנט. אין החזרות של נעליים . החלפת והחזרת מוצרים , , אפשרית באריזתם המקורית בלבד ובשלמותם תוך 14 ימים מיום הקניה. ברחוב מגן אברהם 3 תל אביב.

קרא עוד


במת העבודה לחרטום הרכבת נותנת גישה נוחה ובטיחותית לצד הקדמי של הרכבת לטיפול בשמשות, בפנסים ובשאר הרכיבים שבחזית.  לבה מבנה קעור שעוטף את חרטום הרכבת ובכך נותן גישה לכל צדדיו, וניתן לייצרה בכל מידה ואפילו עם רכיבים טלסקופיים כדי שתתאים לדגמים שונים של רכבות. ניתן לייצר במות עבודה עם מנגנונים מכאניים או חשמליים לשינוי הגובה, וחלקי הבמה שבאים במגע עם גוף הרכבת ניחנים בפגושי גומי למניעת שריטות. את הבמה ניתן לקבע לקרקע עם מייצבים תעשייתיים המבטיחים סביבת עבודה יציבה ובטוחה.

בנוסף, ניתן לחבר לבמת העבודה שלל פתרונות נגישות כמו סולמות ומדרגות בהתאם לדרישותיכם, כולל סולמות שניתנים להסרה. את המדרגות ניתן לייצר ברוחב של מ80 עד 250 מ"מ, ולבמה ניתן להוסיף מעקות מתקפלים או קבועים בשלל תצורות. כמו כן, ניתן להוסיף לבמה סף רגל למניעת נפילה של ציוד, ואביזרי בטיחות אחרים כמו שלטים וצבע באזורים שתבחרו.


מוצרים קשורים