במת העבודה לחרטום הרכבת נותנת גישה נוחה ובטיחותית לצד הקדמי של הרכבת לטיפול בשמשות, בפנסים ובשאר הרכיבים שבחזית. לבה מבנה קעור שעוטף את חרטום הרכבת ובכך נותן גישה לכל צדדיו, וניתן לייצרה בכל מידה ואפילו עם רכיבים טלסקופיים כדי שתתאים לדגמים שונים של רכבות. ניתן לייצר במות עבודה עם מנגנונים מכאניים או חשמליים לשינוי הגובה, וחלקי הבמה שבאים במגע עם גוף הרכבת ניחנים בפגושי גומי למניעת שריטות. את הבמה ניתן לקבע לקרקע עם מייצבים תעשייתיים המבטיחים סביבת עבודה יציבה ובטוחה.
במת העבודה לחרטום הרכבת נותנת גישה נוחה ובטיחותית לצד הקדמי של הרכבת לטיפול בשמשות, בפנסים ובשאר הרכיבים שבחזית. לבה מבנה קעור שעוטף את חרטום הרכבת ובכך נותן גישה לכל צדדיו, וניתן לייצרה בכל מידה ואפילו עם רכיבים טלסקופיים כדי שתתאים לדגמים שונים של רכבות. ניתן לייצר במות עבודה עם מנגנונים מכאניים או חשמליים לשינוי הגובה, וחלקי הבמה שבאים במגע עם גוף הרכבת ניחנים בפגושי גומי למניעת שריטות. את הבמה ניתן לקבע לקרקע עם מייצבים תעשייתיים המבטיחים סביבת עבודה יציבה ובטוחה.
בנוסף, ניתן לחבר לבמת העבודה שלל פתרונות נגישות כמו סולמות ומדרגות בהתאם לדרישותיכם, כולל סולמות שניתנים להסרה. את המדרגות ניתן לייצר ברוחב של מ80 עד 250 מ"מ, ולבמה ניתן להוסיף מעקות מתקפלים או קבועים בשלל תצורות. כמו כן, ניתן להוסיף לבמה סף רגל למניעת נפילה של ציוד, ואביזרי בטיחות אחרים כמו שלטים וצבע באזורים שתבחרו.