27 May
27May

המוצרים שלנו שאנו מיבאיים סיימו בהצלחה בדיקות קפדניות תחת פיקוח רשויות ההסמכה של TÜV-SÜD בתחילת 2023 וזכו בתעודות איכות TÜV-SÜD מוכרות בינלאומיות כולל בישראל. תעודות אלו מאמתות את האיכות והאמינות של המוצרים המוצעים שלנו, ומדגימות את הסטנדרטים הגבוהים הנשמרים בעסק שלנו. הסמכת TÜV-SÜD של המוצרים שלנו מספקת ללקוחותינו את רמת הביטחון הגבוהה ביותר. תעודות אלו מאשרות שהמוצרים שלנו עברו בדיקות מחמירות, יוצרו בהצלחה ועומדים בכל דרישות האיכות. בתור פרו פיגום, אנו מתמקדים בשיפור איכות המוצרים שלנו ובשיפור מתמיד כדי לעמוד בציפיות הלקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר. אתה יכול לסקור את המוצרים החדשים שאושרו להלן.

 


ProTUBE SOLO 

הפיגום הפרקטי החדש ProTUBE SOLO, שניתן לבנות בקלות על ידי אדם אחד בלבד. מערכת הפיגומים המקצועית ProTUBE Solo המעוצבת החדשה מציעה פתרון בטוח יותר, מודולרי ועמיד עד 8.5 מ'. יש לו את תקני הפיגומים הניידים EN 1004-1:2020, שהם בתוקף ברחבי העולם.


ProTUBE SOLO Mini 

ProTUBE SOLO Mini הוא פתרון פיגום חדש ופרקטי שניתן להרכיב בקלות על ידי אדם אחד. כשהוא מפורק, הוא מקבל צורה של מכונית והוא נייד בין הקומות. אתה יכול לעבוד בבטחה עד 6.8 מ'. יש לו את תקני הפיגומים הניידים EN 1004-1:2020, שהם בתוקף ברחבי העולם.


פיגום אלומיניום



פלטפורמה תעשייתית ניידת

סדרת EPN פלטפורמות אלומיניום תעשייתיות חדשות מספקות חווית משתמש מאובטחת עם מערכת הנעילה החדשה שפותחה. הם מציעים גישה של עד 3.7 מ'. לפלטפורמות בכל הגדלים יש תעודות איכות TÜV-SÜD EN131-7.



KEY-PRO מוצרי סדרת KPN 

החדשים שלנו כוללים מעקות בטיחות מתקפלים. הם פרקטיים ביותר עם רגליים מייצבות מתכווננות וגלגלים. הם מציעים גבהי עבודה של עד 5.7 מ'. לפלטפורמות בכל הגדלים יש תעודות איכות TÜV-SÜD EN131-7.




סולם פלטפורמה רחב שלב VE 

עם גלגלים מאחור, ניתן לתמרן אותו בקלות במרחב העבודה. המוצר ניתן לקיפול. עם הפלטפורמה הרחבה שלו, אתה יכול לעבוד במשך תקופות ארוכות ללא עייפות. הוא מספק גישה של עד 4 מ'. לפלטפורמות בכל הגדלים יש תעודות איכות TÜV-SÜD EN 131.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.