12 May
12May

העדיפות של פרו פיגום ו היא הבטיחות האישית שלך בעת עבודה באזורים בגובה רב לשימושים המקצועיים והפרטניים שלך בחיי היומיום. מסיבה זו, העוזר הגדול ביותר שלכם בעבודות אלו הוא סולם כלוב  איכותי. הסולם כלוב  שלנו הוא הבחירה הראשונה של משתמשים מקצועיים מומחים בעסק שלהם עם הפרקטיות, הקלות והמבנה החזק שלהם.

בין אם בסולם קבוע יש כלוב ובין אם לא, ישנן מספר דרכים להפחית את הסיכון לפציעה הקשורה לנפילה בעת טיפוס עליו. בתור התחלה, שמרו תמיד על שלוש נקודות מגע. במילים, אתה צריך להיות שתי רגליים ויד אחת או רגל אחת ושתי ידיים על הסולם כל הזמן.כמו כן, מומלץ לבדוק את הסולם הקבוע לפני הטיפוס עליו. עם הזמן, סולמות קבועים יכולים להתקלקל, מה שהופך אותם רגישים לכישלון. אם סולם קבוע נכשל בזמן שאתה מטפס עליו, אתה עלול ליפול ולפצוע את עצמך.עבור סולמות גבוהים בגודל של מעל 10 מטרים , יש להשתמש בהגנה מפני נפילה. הגנה מפני נפילה אינה אופציונלית.  כל העובדים חייבים להשתמש במערכת הגנה מפני נפילה בעת טיפוס על סולמות הגבוהים מעל 10 מטרים 

להזמנות 035177847

לסיכום

עובדים צריכים לנקוט משנה זהירות בעת טיפוס על סולם כלשהו. מכיוון שסולמות קבועים בדרך כלל גבוהים יותר מסולמות ניידים, הם בדרך כלל נושאים בסיכון גבוה יותר לפציעה. עם זאת,מנהל הבטיחות  מקווה להוריד את שיעורי הפציעות הקשורות לנפילה בקרב עובדים, ודורש  להוסיף קו חיים בסולם כלוב מעל 10 מטרים . 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.